25 november 2008

December och julklappspåse

Hej hopp. Här är jag. Bloggandet har det ju varit lite si och så med på senaste tiden, jag vet. Jag har inte haft tid/ork/lust. November är ju ingen energy boost direkt. Men nu är det snart december och julstämningen börjar så smått infinna sig och därmed energin. Jag älskar december. Om man bortser från sommaren så är december klart den bästa månaden. Ljus och stjärnor i fönstren, mysig musik, stämning, glögg och pepparkakor. Och som pricken över i kommer julafton. Härligt!

Min syster frågar mig vad det är för påse jag ska få... Det är julklappspåse Large som Enbokomdagen har dragit igång. Man köper en Largepåse på posten och fyller den med minst en bok och en massa annat smått och gott som man tror skulle glädja mottagaren. Jag har fått äran att skicka mitt paket till Malins Hörna,och jag kommer få mitt paket av Marie. Mycket spännande. 


Regi Bergman som vann Augustpriset igår väger 6,3 kilo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså...din prick över i:et är ju anledningen till allt annat...

Malin sa...

Hej!

Jag såg din kommentar, tryckte på svara och skickade iväg ett svar, trodde tydligen jag.. Iaf så skrev jag så här:

Hej!

Detta ska bli jättespännande tycker jag! Böcker: gillar det mesta men är lite reserverad mot svenska författare. Favoritförfattarna är Dean Koontz och Nora Roberts. Favoritgodis över allt annat är choklad, ljust sådant (och röda ferraribilar). Jag älskar te, ingen speciell sort bara det är svart te. Favoritfärg är riktigt julröd...

Hälsningar Malin

Anonym sa...

Här kommer några fler frågor. =)
Bästa resp. sämsta bok du läst?
Favoritgodis?
Älsklingsfärg?
Jag jobbar som bäst på att fylla min påse med saker som jag tror ska göra dig glad. Det är klurigt och pilligt, men jag ska lyckas. =)

//Marie