21 november 2007

Mañana

Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt alls. Jag som skulle vara så duktig idag. ok, jag har diskat men mycket mer än så har jag inte fått gjort. Dumma jag. Men imorgon, då ska jag vara flitig och duktig. "Imorgon ska jag..." är mitt motto. Det är inte ett bra motto. Jag borde göra om det till "Idag ska jag..."

Så.. imorgon ska jag säga: "Idag ska jag plugga, köpa den där boken och lämna in min novell". Så det så.

Var nere i köpcentret en sväng nyss. Skulle bara göra Rebecka sällskap en kortis. Gick hem med Blossa 07, glittrig glögg (hihi), hårspray för lockigt hår, en reflex, försvarets läppsalva, te, naturgodis och tuggummi. Ooops.

1 kommentar:

Anonym sa...

..tyckte väl att ditt hår var lockigare än vanligt idag. Nu har jag fått svaret - hårspray. :-) ...klockan e 17.26, ingen reflekterande text i sikte...! Hoppas det går bättre för dej. Astronaut.