13 juli 2007

What a way to make a living

Här händer det grejer ska ni veta. Snälla Annica har fixat ett jobb åt mig i ica-butiken där hon jobbar så från och med idag sitter jag i kassan på ica i Ringen. Kanske inte drömjobbet men det är något att göra medans jag letar efter informatörsjobb. Att bara gå omkring gör mig rastlös och uttråkad så att jobba lite ska bli skoj. Jag jobbar bara halvtid så jag hinner ju ändå umgås med folk, göra stan osäker och läsa böcker. Det känns dock lite oroväckande att min första arbetsdag är en fredageftermiddag och dessutom fredagen den 13:e. Håll tummarna för mig idag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till och tack för igår.
Det är inte ofta man kan ta sig hem på 5 minuter när man varit och fikat hos nån. Det känns bra att du o Erik har hittat till Stockholm.

Anonym sa...

Oh! Grattis! Håller både fingrar och tår för att det går bra! :)

Anonym sa...

Grattis tjejen! Hoppas det går bra! Akta dig bara för att fastna på ICA som jag och Annica gjort lite... det är lätt att slappna av när man inte är lika desperat. Hur går det med lägenheten? *kram*