3 maj 2007

Jag är en Skumofos

På Karamellkungens hemsida kan du göra ett godistest för att se din godisprofil. Ett ganska fånigt och barnsligt test men med ett ganska skojigt och träffande resultat. Se bara på min profil:

Skumosofer är godisvärldens hippies. De är lugna, harmoniska och har ett avslappnat förhållande till det mesta. Skumosofer lever här och nu och har ofta lite svårt att genomföra allt de sätter igång. De är hopplösa som chefer, men utmärkta som idésprutor. Skumosofer kan vara rädda för konflikter och undviker bråk och gräl så mycket det bara går. Därför kan de uppfattas som svåra att tala allvar med. Men ger man dem bara tid så upptäcker man snart att de är goda lyssnare, som kan se saker från många olika sidor och komma med bra råd och tips. Skumosofer värdesätter frihet och jämlikhet och är därför perfekt lämpade till att dela en godispåse rättvist så att alla blir nöjda.


Vilken godistyp är du?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är en Chokladokrat. Om jag var ett djur skulle jag vara struts och om jag var en grönsak skulle jag vara gurka.

Mala sa...

Jag blev också gurka. Om jag var ett djur skulle jag vara en hamster, och om jag var ett instrument skulle jag vara trummor :)

Anonym sa...

jag blev chokladokrat, det verkar ju stämma eftersom jag verkligen tycker om choklad

Pamela sa...

Barnsligt - men kul! Jag är en segofys! Hmm.. stämmer nog!

Ska kanske ta och blogga om det här testet jag med...