4 maj 2007

One to blame

Igår skrev jag: "Dagens mål är att skriva minst två sidor på teorikapitlet och plocka ut fler artiklar till undersökningen. "

Jag nådde inte riktigt mina pluggmål igår men nästan. Idag ska jag göra det jag inte gjorde igår, plus lite till. Sen har jag bestämt mig för att ta en liten shoppingtur till stan. Mest bara för att komma bort från lägenhet, uppsats och dator. Imorn ska jag på releasefest hos några kompisar som har släppt en andra skiva med sin visgrupp. På söndag ska jag simma. Det borde bli lagom med roliga saker den här helgen att varva plugget med.

I förrgår skrev jag: "De närmsta veckorna kanske jag inte skriver så ofta. Har för mycket att göra. Men jag dyker nog upp då och då, när ni minst anar det."

Och det va ju ungefär det dummaste jag har sagt. Jag borde ju ha anat att jag inte kunde hålla mig borta från bloggen. Gårdagens 4 inlägg är ju ett tydligt bevis. Jag kanske är bloggberoende?

Men nu är det bara en dryg månad kvar av terminen och det är skärpning som gäller. Plugg varje dag tills uppsatsen är klar. Förutom 18-19 maj, för då ska jag på bröllop.

Nytt teckensnitt. Vad tycks?

Inga kommentarer: