7 mars 2007

"Jag vill inte skryta men jag har ganska bra musiksmak"


Jag vill ha följande skivor:

Regina Spektor - Begin to Hope
Weeping Willows - Fear & Love
Air - Pocket Symphony
Salem Al Fakir - This is who I am
The Ark - The worrying kind
Sophie Zelmani - Memory loves you

Intressesmurfen antecknar



Citatet i rubriken kommer från en tant som ringde in till Karlavagnen i P4. Temat var melodifestivalen 2006 och tanten tyckte att vi skulle ha en jury istället för att folket skulle rösta - de röstar ju alltid fram så dåliga låtar. I denna jury skulle det sitta både branshfolk och "vanligt" folk. En av dessa vanliga människor skulle då vara hon själv eftersom hon hade så bra musiksmak.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Weeping, Air, Salem Al Fakir och Zelmani kan du få av mig, bara så du vet.
Har The Ark-skivan släppts än?

Anonym sa...

Ville bara säga att du är utmanad! Kolla min blogg så fattar du! :)

Mala sa...

Kunde tänka mig att du hade Weeping men att du hade de andra också... underbart! Ibland lönar det sig att ha vänner, haha ;)