7 mars 2007

Utmaning

Jag har blivit utmanad och i och med detta har jag väl accepterat utmaningen från Tilda.

(Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.)

1. Jag är ett otroligt Vänner-freak och tittar på det på tv så fort jag kan och har gjort så sen det började gå på svensk TV. Jag har sett alla avsnitt minst tusen gånger. Detta innebär att jag skrattar innan det roliga kommer och pratar dessutom med i replikerna.

2. Jag pratar med mig själv när jag är ensam hemma. Men för att känna mig mindre konstig så brukar jag låtsas att jag pratar med katten istället genom att efter varje mening säga "Eller vad tror du Tarzan" eller något dyligt.

3. Jag härmar nästan alltid min katt när han jamar.

4. Jag har ett begär av att lära mig texter till de flesta låtar så jag brukar leta reda på texterna på nätet och sjunga ikapp med iTunes. För att göra det extra nördigt så brukar jag dansa lite fånigt på stolen också.

5. Jag har ett otroligt dåligt lokalsinne och kan t.o.m gå vilse i ett hus.

6. Jag ääääälskar gräddfil och tycker att det kan vara gott att äta bara det. Dock brukar jag äta det till annat för att inte chocka min omgivning. Men om det skulle "råka" bli gräddfil över när sillen är slut så äter jag gärna upp det utan nånting till.

En egendomlig sak med min katt är att han ibland ser på TV. Just nu tittar han på Entorage. Den serien har ju inte ens jag sett...

Så.. nu ska jag bara komma på nån att utmana. Jag återkommer om det...

Inga kommentarer: