7 mars 2007

I don't wanna claim that I'm special. But I am a bit special. Do you know what i mean?

Min termometer verkar ha vårkänslor. Det stog 11,9 på den nyss. Men den insåg nog att det fortfarande är vinter för nu är den på väg ner mot mer rimliga grader. Men det var väldigt fint att titta på den ett tag.

Dagens lärdom: om man sitter för nära det tända ljuset i Café Selma på universitetet när man pluggar kan man råka elda upp hörnet på sitt viktiga papper. Bara så ni vet.

För övrigt är det en rätt värdelös dag idag. Det regnar, jag har ingen pluggmotivation, det är stökigt hemma och batteriet i min iPod är slut. Det mesta går ju förvisso att åtgärda men för det behövs lite handligskraft. Var köper man det? Kan man ladda ner det på nätet?

Jag säger som Luuk: Imorgon är en annan dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej!
ja nu när jag oxå kan så måste jag ju debutera som inläggsmakare på din blogg! Sånt gör jag när jag inte pluggar....
Mitt rum är oxå stökigt och jag tycker att det inverkar negativt på min studieförmåga. Men att städa tar flera dagar (har ägnat två kvällar till att sortera bland papper..)och sen ser det likadant ut en dag senare... Men en macka och en promenad kan nog kanske få mig på bättre (mer ambitiösa studiemotiverade) tankar!