3 februari 2012

Back on track

Wohoo det verkar funka igen! Två gånger låg jag här i sängen och skrev inlägg om vår fina dotter och hennes goda nattsömn men båda gångerna gick det inte att publicera. Nu har jag återinstallerat appen och loggat in på nytt så nu funkar det igen. Det är enklast för mig att ligga i sängen och blogga innan Linnea vaknar för det är nästan enda tiden jag har för att blogga.

Det var det här jag ville skriva om. Vi är så tacksamma att hon sover så bra om nätterna. Oftast sover hon 19-8 utan att vakna alls på natten. Ibland händer det att hon vaknar till vid 20 och är vaken en stund och ibland får man gå in till henne mitt i natten och ta hand om en nappkris men för det mesta sover hon hela natten. Igår hade hon väldigt svårt att somna och var vaken till 21. Kan bero på att hon tog en liten lur 16.45 i ca 30 min men hon var ju så himla trött och jag med så vi sov lite.

Jag kanske har gjort någon småbarnsförälder lite nedstämd med mitt skryt om bra nattsömn men lugn, hon har mindre charmiga sidor också. Fast de skriver jag om en annan gång.




Inga kommentarer: