24 augusti 2011

Hej igen

Nu tänker jag på allvar blåsa liv i bloggen. Jag har ju gjort ett par halvhjärtade försök men nu ska det bli andra bullar.

Just nu händer det jättemycket med Linnea. I helgen började hon att greppa saker. Hon använder båda händerna och allt man sträcker fram till henne ska hon ta tag i, undersöka och stoppa i munnen.

Hon börjar även upptäcka sina fötter. Hon tar inte i dom än men hon håller på och bökar med fötterna mycket, sätter ihop dióm och känner med tårna på den andra foten. Hon kan även fånga större mjukisdjur med dom.

I går vände hon sig från rygg till mage två gånger

Idag skrattade hon det mest underbara skrattet jag har hört. Blev alldeles tårögd.

Som sagt, det händer mycket nu och jag ska försöka skriva här så mycket som möjligt. Om inte annat så för min egen skull så jag kommer ihåg alla framsteg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt Malin! Kul att kunna följa med i hennes framsteg, för nu kommer det hända grejer hela tiden! Mot en mer aktiv, och krävande tid! :)