8 april 2011

Vädret är inte på min sida

Idag hade jag en plan. Den gick ut på att ta en promenad till affären och handla fredagsmat och frukost till helgen, tänkte titta på en filt till knoddis också. Först skulle jag bara ta en seg förmiddag, spela Sims och äta frukost i lugn och ro medan solen sken ute. Nu när jag är färdig att gå så skrattar väderguden åt mig och släpper ner ett redigt regn. Taskigt tycker jag.

Undrar om jag ska hoppas på eftermiddagen eller om jag ska trotsa vädret och gå ut ändå... Det kan ju vara ganska mysigt att komma in efter en promenad där vädret har fått bita tag i en lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Rara söta Malin! Jag är så glad för er skull och har gått och myst sen jag fick sms:et. Längtar nu ännu mer till att möta våren i Sthlm (eller försommaren) vilket förhoppningsvis kommer att bli verklighet! Tänk att du hade rätt om att det var en liten flicka och att v.37 (för det blev det var om man räknar fullgågna veckor?) blev magisk för er med! Ta hand om er nu och försök sova, njuta och vila så mycket som det bara går! Mängder med kramar!