10 december 2007

A fortnight of work

Så har min 14-dagarsperiod utan ledighet inletts. Jobb och skola. Skola och jobb. Nästa dag jag är helt ledig är det julafton.

Men jag fick jobbet i bokhandeln så jag är glad ändå :) Vet inte än hur mycket jag kommer jobba men så nära heltid det går att komma kommer det bli i alla fall. Jag har fått tipset att hålla mig uppdaterad om böcker så nu kommer jag att lusläsa kulturdelen i DN. Och vem vet, kanske kommer bloggen att förvandlas till en bokblogg. Fast det är ju så mycket annat jag gillar att skriva om så troligen kommer den att vara som den är nu. Typ.

Nu ska jag gå och se julkalendern. Orkade inte gå upp i tid imorse. Bye

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis till jobbet! Betyder det ingen mer skola i vår? Gött för dig isf! :)

Anonym sa...

Grattis Malin!

Anonym sa...

Att gå upp i tid är överskattat.

Har för mig att jag redan sagt grattis till dig...

Mika sa...

Grattis! Jag frågar som tilda: betyder detta att du inte ska plugga i vår?

Mala sa...

Nope, inget mer pluggande för mig. Finally!

Annchen sa...

Grattis till nya jobbet! När börjar du? Kram!