1 september 2007

Tv-nostalgi

Efter att ha haft en ordentlig nostaligitripp på youtube har jag nu bestämt mig för att ta er andra med på en nostalgisk resa bland de program jag har tittat på under min uppväxt. Det kommer att bli en salig blandning av barnprogram, underhållningsprogram och serier. Jag hoppas att det blir roligt för alla, inte bara för mig och syrran :)

Här kommer det första smakprovet: Fragglarna. Ett av mina favoritprogram när jag var liten. Färgglada dockor, sång och musik, spänning och en allvetande skräphög. Kan ett barnprogram bli bättre?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner mig så liten. Jag känner verkligen inte igen fragglarna... Men det verkar som ett program som jag skulle ha gillat.. :)

Mala sa...

Det hade du absolut gjort! Kolla in Barnkanalen.. det går där ibland

Anonym sa...

Jag minns de bara lite vagt mest, men kul att se ändå :) Finns mkt nostalgi.