16 september 2007

Regn hos mig

Oj oj, va omdiskuterat mitt förra inlägg blev. Jag ville ju bara tala om att SL-kortet inte alls är särskilt dyrt... Det var liksom det som var huvudbudskapet. Jag hoppas det gick fram trots felaktiga (tydligen) jämförelser.

Jag sitter här och hoppas att nästa vecka ska bli mer händelserik, eller i alla fall mindre händelsefattig, än den gångna veckan. Det var lite att göra i skolan och jag jobbade inte särskilt mycket. Den fritid jag hade fyllde jag nog inte med så mycket skoj... Det är mest som en dimma... Jag håller tummarna för nästa vecka. Vecka 38, jag tror på dig!

Om en stund blir det "regnigsöndagsmys" med film, varm choklad och bulle. Det är precis så en regnig söndagskväll ska spenderas. Särskilt när man har varit duktig och tvättat, diskat och städat. Så det så.

Snart blir det jubileum här på bloggen. Håll utkik.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag diskuterar fortfarande...