27 augusti 2007

Jag har inte försvunnit

Nära och kära har efterlyst uppdatering av bloggen. Jag tolkar det som att jag skriver för sällan. Just nu är jag ganska trött och tom i huvudet och har nog inget vettigt att skriva egentligen. Men om jag hade skrivit nåt nu hade det antagligen handlat om något av följande:
  • Facebooks storhet - helt galet ju
  • Den stundande hösten - nu går det inte länge att förneka, hösten är snart här
  • Mitt galna liv som studerande/arbetande/körkortstagande - det har bara gått 1 dag... suck.
  • Att fördelen med hösten är att en massa bra tv-program börjar - de är iaf bättre än sommarens utbud
  • Nånting om helgens bravader tillsammans med Mats, 3 år och hans oändligt många frågor
Istället får ni nöja er med en vi-tar-kort-på-oss-själva-bild tagen på Skansen i går. Jag återkommer med nåt mer givande en annan dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

8 grader å ösregn hela dagen. Hösten är här.

Anonym sa...

Hösten är här, snålblåst o regn, inte min melodi precis.