15 augusti 2007

Baby you can drive my car

Idag har jag tagit ett stort steg närmare ett körkort. Jag har haft min första körskolelektion (Tack Erik för knuffen dit). Visst har jag kört bil förut men det har inte blivit så ofta så jag har liksom fått börja om från början varje gång. Men nu ska det bli ändring på det! Nu ska jag försöka köra så mycket som möjligt, så ofta som möjligt. Och förr eller senare (helst förr) ska jag ta körkort!

Hur mycket kan en människa orka? Klarar jag av att läsa 37,5 poäng på högskolan, jobba och ta körlektioner samtidigt i höst? Hm.. jag siktar på att orka så får vi se. Jag säger till när jag närmar mig väggen ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Söt bil, men får du verkligen plats i den?

Anonym sa...

Är det 37,5 poäng på en termin? Vad är det för knepig kurs?

Anonym sa...

Hur många poäng är en kurs på en termin nu för tiden?

Anonym sa...

Håller m Annchen.. ;-) DUKTIGT av dej att komm igång m körskola! Ska du läsa mer i höst? Eller har jag missat nåt?! /Astronaut