29 juli 2007

utebliven folkstorm och tacomiddag

Jag överlevde min långa arbetsdag igår. Det var jättelite folk som handlade. Jag hade ju förberett mig på folkstorm. Så dagen var helt enkelt rätt ok och jag tjänade in ca 1500 pengar :) På kvällen åt jag tacos och såg på film med Annica och Linda. En väldigt trevlig avslutning på min lördag.

Inspirerad av gårdagens film (I hennes skor - handlar om två systrar) ska jag och syster yster ha en systerdag på stan idag. Jag tänkte shoppa lite och ringde syster för att få lite sällskap. Det va länge sen bara hon och jag umgicks. Så nu måste jag göra mig klar innan jag ska iväg.

Borde förresten P3 spela "3 is the magic number" med Bo Kaspers? Låten är ju en reklamlåt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du mentalt slänger in ett P innan 3:an så känns det kanske bättre för dig? :) P3 is the magic number, yes it is... Kram, Anna