29 juli 2007

Tänk att man kan bli så glad över så lite

Är nyss hemkommen från en tur på stan med syster. Mycket trevligt var det. Shoppade två tröjor och 4 par örhängen. Nej, jag har inte hål i öronen men till min stora lycka har Åhléns börjat sälja snygga clips (istället för 80-talsinspirerade i plast, huga) så jag köpte tre par. På Glitter hittade jag ännu ett par snygga. Lycka! Nu kan även jag ha örhängen :) Syster shoppade hon med, fast för pengar hon lånade av mig, haha. Men hon köpte en mycket fin huvudbonad, och två söta t-shirtar.

Träffade Hanna och Matilda lite kort på centralen förut också, innan Matilda skulle vidare till Karlstad. De kom hem från Danmark igår och verkade ha haft väldans skoj. Lite avis är jag minsann.

Vädret ute är konstigt. Ibland är det regn, ibland är det sol och ibland är det både och. Förut hade jag solen i ögonen samtidigt som jag fick regn i ansiktet. Mycket skumt.

Nu ska jag plocka lite här innan mitt middagssällskap Rebecka kommer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha...huvudbonad

Anonym sa...

det var så fint att träffa dig så! Nästa gång blir det charter och då får du joina! :)

Jag satt förresten på fel sida på tåget så ett hollywoodhejdå hade varit ganska omöjligt! ;)