15 juli 2007

Trötter, turistande och höstplaner

Jag är så trött! Jag vet inte vad det beror på men det va länge sen jag sov så här mycket. Funderar på om det kan ha med jobbet å göra men jag jobbade ju bara 6 timmar i fredags... Hoppas att jag inte e lika trött imron för då ska jag jobba igen, 12-21...

Igår var jag å Erik på Skansen och tittade på djur och hus. Solen sken och det var varmt och skönt. En perfekt dag med andra ord! Jag tror jag fick lite färg också :) Ska försöka turista lite i stan i sommar. Man gör det alldeles för lite i sin egen stad.

För tillfället går jag runt och funderar på hur min höst ska se ut. Har kommit in på genusvetenskap på Stockholms universitet men är osäker på om jag vill eller orkar plugga. Ska skicka iväg ett par jobbansökningar idag också... Jag vill ju egentligen inte jobba på ica. Men just nu är det bra för jag behöver pengar och nåt att göra. Men det är tänkt att bara vara en tillfällig lösning, vill inte fastna.

Dags att ta tag i den här blåsiga dagen.

Inga kommentarer: