2 maj 2007

Välkommen sköna Maj!

Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg om mitt Valborgsfirande men jag tror jag låter bli. Ni hade ändå inte orkat läsa hela. Här kommer istället en snabbversion.

Malas Valborg 12.00 30 april - 15. 30 1 maj
  • 6 sjungningar (2 servicehem, torget, mitticity, biskopen och alsters strandbad)
  • En trevlig sittning som innehöll: en massa sjungande, god mat, gott vin, gott sällskap, gyckel (jag var med i två!)
  • 5 timmars sömn
  • majning på Borgmästarholmen med sång, mat och prisutdelning
  • Sol - fick lite färg faktiskt
  • en massa motion i form av cykling hit och dit.

Idag är det en helt vanlig onsdag och pluggångesten har återtagit sin plats i magen. De närmsta veckorna kanske jag inte skriver så ofta. Har för mycket att göra. Men jag dyker nog upp då och då, när ni minst anar det.

Inga kommentarer: