30 april 2007

En sån här listgrej

Vilken svordom använder du mest?
Fasen ( är det en svordom?)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det är olika men oftast 08.00
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA eller Willys
Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
En vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa till en exotisk plats
Har någon någonsin kallat dig lat?
Hahaha, JA
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nope.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
CD? Lyssnar inte så mycket på cd längre...
Vilken är världens bästa artist just nu?
Madonna
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Japp. Det va ju en hemlighet så jag säger inte. Pilutta
Vad åt du till middag senast?
Köttfärsbiffar med morot i, potatismos och tomatsallad
Använder du huvtröjor?
Sällan
Kan du vissla?
Japp
Vem var den senaste som ringde dig?
Syster Yster
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Hm... aldrig tänkt på. Säkert.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Vet inte riktigt vilket som är närmast
Hur många syskon har du?
1
Läser du för skojs skull?
Ja
Diskar du din egen disk?
Ja
Gråter du ofta?
Vad räknas som ofta. Är ju rätt blödig.
När grät du sist?
När jag såg Spindelmannen 2 igår
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Tja.. man lär sig nåt nytt varje dag
Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
När jag gick på gymnasiet (för en massa år sen) gillade jag nog marknadsföring bäst
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 7 helt 8-9
Vilken är din favoritfrukt?
Melon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nope
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
27
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Olika
Gillar du senap?
Ja
Tycker du om att krama folk?
Ja
Äger du en digitalkamera?
Ja
Stör det dig om någon säger att han/hon ska ringa men inte gör det?
Tja.. kanske.
Tycker du att du är attraktiv?
Ibland
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Hm.. vad va det nu. Fredrik tror jag. Eller va det Richard..? Tur jag blev en tjej =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är ganska säker på att du skulle ha hetat Rickard, å jag skulle ha hetat Daniel.

Gråter du till Spindelmannen 2?

Anonym sa...

Helt rätt Anna

Anonym sa...

Jag har ju stenkoll på allt