26 maj 2007

Trötter

Efter att ha skrivit uppsats en hel dag blir man ganska trött i kroppen. Axlarna och armarna är trötta och hjärnan ska vi inte ens prata om. Det är som om jag hade mos i hela huvudet och moset har tagit över mina hjärnceller. Men det har i vilket fall som helt gått ganska bra idag och min uppsats har fått ett par sidor till. Det ser ut som att det här kan gå vägen trots allt.

Det blir definitivt inget avancerat ikväll. Först mat och sen tänkte jag krasha i soffan och titta på sommarkrysset och kanske nån film. Tror att jag kanske bakar paj också. Det förtjänar jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, d gör du verkligen! Förtjänar att ta d lugntalltå! Vi lämnar in vår uppsats på onsdag o en hemtenta på måndag, så mos e verkligen rätta ordet här m! Vilken konstig utstyrsel Gry har föresten..!Tror d e håret som knasar till det.. Astro