24 maj 2007

Reclaim my life

Igår skickade jag in det första utkastet av min uppsats till min handledare. Oj, haha, precis när jag skrev det ramlade det in ett mail från henne. Ska bara läsa det...

*läsa*

Ok.. det här med uppsats är nog inte min grej och nu har jag har en del att göra. Tur att min handledare är bra och tydlig i sina kommentarer. Det här ska nog gå bra. Hon vill ha en färdig uppsats på morgonen 29 maj. Det betyder att jag har MYCKET att göra fram till dess men det ska nog gå bra. Det blir biblioteket varje eftermiddag/kväll tills den är klar, med början redan idag. Igår var jag i biblioteket från 15 och eftersom folk började gå hem vid 16-tiden så var det väldigt lugnt och skönt när jag jobbade. Dessutom jobbar jag mycket bättre på eftermiddagen.

När pluggandet är slut ska jag återta mitt liv. Jag har en massa böcker som ligger och väntar på att bli lästa, jag behöver rensa bland papper och sånt och framförallt vill jag bara vara ledig. Jaja, jag ska väl söka jobb också men det är inte så energikrävande... väl? Ni kan väl låtsas med mig att det inte är energikrävande, ok? Jag tänker i alla fall fortsätta att leva i min illusion att jag är ledig när jag har pluggat klart. Så det så!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här sitter jag och beklagar mig över rynkan under mitt ena öga, så svarar du inte! Världen är emot mig, jag kommer se ut som farmor!!

Det är inte bra att stirra sig själv i spegeln med dåligt ljus för länge..