18 april 2007

Hur i hela världen...?

Hur kan jag, JAG, har missat att det i två år har funnits ett Vännerspel?! Detta övergår mitt förstånd. Fatta att jag vill ha det! Det finns både till playstation och pc och innehåller:
• Över 3,000 frågor!
• 700 videoklipp och/eller stillbilder från de olika Vänner-avsnitten
• Berättarröst i spelet av Gunther and Janice (James Michael Tyler och Maggie Wheeler) och Jack och Judy Geller (Elliot Gould och Christina Pickles).
• Single och Multi-Player spel för alla tillfällen.

Aaaaaah, vill ha! Är det någon som vågar utmana mig på Vännerfrågesport om jag köper det?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag! :)

Mala sa...

Hej Hannah! Kul att se dig här. Bäst jag skaffar spelet då så att jag kan anta utmaningen :)

Anonym sa...

Jag tror inte att det handlar mod, jag tror mer att det handlar om vilja...

Anonym sa...

Det var systern som sa det

Mala sa...

Vadå? Skulle man inte vilja spela vännerspelet? Nu förstår jag inte... det vill väl alla?