21 mars 2007

Today is a good day

Idag känner jag mig glad. Jag har lämnat in mitt uppsats-pm och jag och Erik passade på att ta en promenad i vårvädret när vi ändå var ute och gick. Dessutom verkar det som att det har löst sig med boende i sommar. Nämnde för min kära vän Marie att vi letar andrahandslägenhet att bo i under sommarn medan vi letar efter vårt nya hem och vips så erbjöd hon ett rum i sin stora och fina lägenhet i Tyresö. Det känns bra att det har löst sig utan någon större kraftansträngning och dessutom får jag umgås mer med Marie. Vi har liksom tappat varandra i vilmlet bland studier, utlandsresor och andra kompisar. Men nu blir det banne mig ändring på det :) En Vännässans! (för att försvenska ett citat ur Vänner, fråga om du inte fattar =) )

Jag har stött på ett lyxproblem idag igen. Min hårddisk är full. Så nu får jag inte plats med fler säsonger av Vänner. Attans.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en vänner-nörd till syster..

Skaffa dig en extern hårddisk så har du löst ett problem.

Råna en bank så har du löst det andra?

Grattis till boendet förresten. Bra fixat!

Anonym sa...

Jag läste ditt inlägg om stämplade skådisar igen, och såg att du hade Ebba Hultqvist med. Har hon gjort något efter Skärgårdsdoktorn som faktiskt kan ta bort den stämplen? Det enda jag kan komma på är den där filmen som jag har glömt bort vad den heter som inte var så bra.

Anonym sa...

Festival!!
Det är filmen som hon var med i. Tror jag. För det var väl hon? Som rymde med sin guldfisk tillsammans med lillerik (som oxå är stämplad) och någon barnprogramledare tror jag.

Ähh..

Jag röstar oxå för en extern hårddisk, mycket bra saker och inte speciellt dyra heller.