9 mars 2007

måndag-fredag är förbi...

Det är fredagkväll och jag väntar på resultatet i Let's Dance. Jag hoppas att folk har vett att rösta fram en vinnare som faktiskt kan dansa.

Imorn bär det iväg till Sälen för att fara fram i backarna fram tills söndag! Därför kommer här lite tankar om det som händer i helgen.

Jag har inte bestämt mig för vem som ska få min röst i melodifinalen men det lutar åt The Ark eller Andreas Johnsson. Måns skulle jag rösta på om det var en skönhetstävling ;) Fast hans låt är också helt ok, svängig liksom. Sebastians låt är bra men det är mer en radiolåt. Sonja Aldéns ballad är ok och det skulle inte förvåna mig om den går långt, den slog trots allt ut Uggla. Övriga låtar tror jag inte har nån chans alls.

Nu ska jag återgå till packning och dansprogram. Jag återkommer nästa vecka, förmodligen med en hel del åsikter om helgens TV och en rapport från skidbacken.

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: