18 mars 2007

krax krax

Hur blir man av med en förkylning egentligen? Det känns mest som att den blir värre just nu. Snorar och hostar, är hes och mitt tankött kliar så jag håller på att bli tokig. Har testat att dricka mängder med vatten och te och c-vitamin men inget fungerar. Nu har jag köpt mig en burk med vitamintillskott! Önskar jag hade tid att vila mer men skolan kräver en del tid den här veckan. Bläää! Måste verkligen ta tag i allt nu. Det har inte riktigt funnits tid och ork till det innan. Men nu så... Sova får jag väl göra i ett annat liv.

Så.. detta blev ett klagoinlägg men det är så det är just nu. Men för att se det positiva i det hela: det kan bara bli bättre!

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Men usch! Jag hade ju precis fått ut bilden ur huvudet, den där du med en tång från en helt vanlig verktygslåda drar ut dina tänder på dig själv. Nu är den tillbaka, det är jätteäckligt, verkligen jätteäckligt. Blod å knak å äckel. Rötterna syns ju med på tänderna. Varför gör du så här mot dig själv?!