6 mars 2007

Klagovisa

Är nyss hemkommen från ännu en förvirrande lektion i forskningsmetodik. Det är många nya ord och begrepp och mina tankar kretsar runt frågan "Vad ska jag skriva om i min uppsats?" Jag har bara en liten liten liten vag aning om vad jag vill skriva om. Det är sannerligen inte lätt detta...

Som grädde på moset måste jag köpa nya skor. Det läcker in vatten i mina nuvarande skor och mina fötter var kalla och blöta när jag kom hem *urk* Nu kan man ju tycka att det skulle va kul att köpa nya skor (jag är ju trots allt tjej) men mina pengar vill inte köpa nya skor och jag är skeptisk till att jag kommer hitta några jag vill ha.. suck. Jag vill ju köpa vårskor, inte vinterskor (dagens lyxproblem kanske?)

Men annars mår jag bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du har en blogg? Kul! Jag har bokmärkat dej nu! :-) Jag läser också forskningsmetodik just nu. Kul att vi för en gångs skull läser samma sak. :-) Astrokram! ;-) /du-vet-vem. ...för du vet väl vem?! :-o

Mala sa...

Klart jag vet vem :)
Astrokram!