23 mars 2007

Äsch...

Hittade lite smått och gott när jag surfade runt:

Ladda ner en väckningssignal till din mobil
Henrik Schyfferts blogg

Nån borde inaktivera mitt internet och säga åt mig på skarpen att jag ska plugga istället för att surfa runt i cybervärlden. Den lilla rösten i mitt huvud har försökt säga åt mig flera gånger men den är alldeles för lätt att ignorera. Jag tror dock att jag trots allt hinner klart till onsdag med mitt arbete (det måste jag ju) men det vore ju bra om jag tog tag i mig själv och jobbade i tid för en gångs skull.
Nu säger den lilla rösten att jag ska sluta blogga och plugga istället, eller i alla fall plugga på låtarna till konserten. Ja ja... jag får väl göra det då. Sjunga alltså ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Malin!
Plugga! ;)

Lycka till på konserten!

Erik sa...

Om du vill så kan jag fixa så du inte får åtkomst till Internet. Det är bara att be mig.