22 februari 2012

31 = vuxen

Idag är det min födelsedag. 31 år fyller jag. Vuxet. För att fira att jag är vuxen har jag idag suttit mycket i soffan och hållit om och tröstat en febrig bebis. Mycket vuxet.

Idag har vi även varit och besiktigat vårt nya radhus(!) som vi gick och köpte oss i förra veckan. Galet vuxet. Så om drygt två månader bor vi i ett rött radhus med altan och trädgård i en riktig svensson-idyll. Vi har garage, tvättstuga, vind och varmvattenbreredare. Vansinnigt vuxet.

Nu ska vuxna jag gå och vara social med min man och äta en god födelsedagsmiddag. Hoppas den är barnsligt god!

Jag må ja' leva!

1 kommentar:

Anonym sa...

VAaaaa!!! GRATTIS!!! Gånger två! Ohoo, vad mysigt och vuxet med radhus! Tänk vad mycket plats ni kommer få. Är det i närheten av där ni bor nu?
Men stackars lilla L, inget kul med febriga bebisar... Hoppas du har en mycket fin avslutning på födelsedagen!

och Grattis igen. Hus. Oho. Jag längtar tills det är vår tur :) och vill komma och hälsa på och kolla!!