16 januari 2011

Nya tider

Det är nästan ett år sen jag skrev senast. Jag har helt enkelt inte varit sugen på att blogga men jag har på sista tiden känt att jag har saknat att skriva här.

Sen april har det hänt en hel del vill jag lova.
- 22 maj gifte vi oss
- I augusti var vi på bröllopsresa på Sardinien
- 22 augusti fick vi reda på att vi ska bli föräldrar i maj

En händelserik sommar som följdes av en helt händelselös höst. Jag låg i soffan i flera månader kändes det som och mådde illa och var trött.

Men nu i v.26 är jag ganska pigg och nöjd med livet. Så nöjd att jag tar upp bloggandet igen.

När jag startade bloggen var jag en 26-årig student som blandade tentor och uppsatser med sjungande och slöa dagar. Idag, nästan 4 år senare blandar jag heltidsjobb med hushållssysslor, inköp till bebisen och bokläsande.

Framöver kommer bloggen förmodligen handla om andra saker än vad den har gjort hittills.

1 kommentar:

Anonym sa...

Malin!!! Underbart att du är tillbaka i bloggsfären igen! Hoppas du delar med dig av lite magbilder och funderingar kring den lilla som ligger och simmar i din mage! Tänker på dig/er ofta ska du veta... :)

Och ja, tänk vad mycket som händer på ett år. Och sjukt att när ni fick reda på att ni skulle bli päron, den dagen åkte vi till sjukhuset och trodde vi skulle få träffa vår skrutt för första gången.