27 september 2008

Har min syster fått ett slag i huvudet?

Jag löser Melodikrysset. Det tycker jag är roligt. Men i många år har jag fått höra av min kära syster är det är en riktig pensionärsvarning (Det kan jag förvisso hålla med om men jag är lite hobbypensionär och det är jag stolt över!) Jag är därför väldigt förvånad över att jag idag, andra lördagen i rad, har fått en massa Melodikryssrelaterade sms från min lillasyster. Särskilt förvånad blev jag över det första jag fick imorse: "Melodikrysset!" 

Så jag undrar nu: 
Anna, hur mår du egentligen?
Bör jag vara orolig?

Men, så vill jag också säga:
Keep up the spirit! För du förstår väl att vi ska lösa krysset ihop när jag kommer och hälsar på?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Malin! Om du nu läste sms:en, varför svarade du inte då?!

Mala sa...

för att jag var i chock!