9 september 2008

En sån där lista

I brist på annat att skriva om kan man ju alltid svara på frågor

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? 
Nej.

2. Har du sett din bästa vän gråta? 

Ja

3. Vad åt du senast? 

Förutom ett par mintkulor som jag åt nyss så åt jag en god middag bestående av rotfrukter i ugn, kyckling och grönsaker. Och så glass med blåbär till efterrätt.

4. Har du fått någon komplimang idag? 

Tror inte det

5. Har du varit med i en rättegång? 

Bara som åskådare till ett skolarbete

6. Är du polare med grannarna? 

Polare och polare... vi är ju inte ovänner i alla fall. 

7. Vilka länder har du bott i? 

Sverige och Malta

 8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? 

I morse när jag åkte till jobbet. Det kan ju iofs ha tagit 14 minuter. Iså fall var det i söndags när jag åkte hem från landet

9. Har du haft en stalker? 

Nä... inte vad jag vet

10. Minns du din/dina musiklärares namn?

Ja

11. Hur är din syn? 
Kunde varit bättre

12. Var är dina syskon just nu? 
Min lillasyster är i Umeå. Hon bor där. 

13. Vad var den senaste drömmen som du minns? 
Inatt drömde jag att jag gick runt i trädgården i mitt barndomshem.

14. Vem ringde dig senast?
Annica

15. Vad ska du göra i helgen? 
Har inte planerat den än men jag ska vara väldigt ledig i alla fall

16. Vem är den senaste kändisen du tog på? 
Tror inte att jag har tagit på nån kändis alls men idag pratade jag med Alice Babs

17. Vad finns i din bakficka?
Inget alls. Kanske lite ludd

 18. Vad gjorde du klockan 2 inatt. 
Sov såklart

19. Vad är det första du gör på morgonen? 
Vaknar

20. Vad ska du göra efter det här?
Borsta tänderna och gå och lägga mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Du borde tagit lite på henne, då kunde ha svarat på den frågan. Men coolt ändå.