5 maj 2008

Ny dörr

Just nu är det en kille här och byter våran dörr mot en säkerhetsdörr. Väldans bra iofs men visste inte att han skulle föra ett sånt oväsen... Hoppas han e klar snart! 



ok.. nu åkte han iväg med hissen. Och ut mot trapphuset har jag just nu bara ett tomt hål...



nu kom han tillbaka.. känns bättre att han är där medan jag inte har någon dörr. Om någon granne kommer känns det liksom bättre att han står där och jobbar.

Nu sätter han upp nya lister


huga vilket oväsen han för. Tur att jag kan använda balkongen som tillflyktsställe. Vet inte om det hjälper så mycket iofs. Undrar hur min stackras katt mår. Och grannarna. Förlåt!



hm.. tror att han har borrat klart nu. Han sätter in någon sorts gummi i listerna.. Det är ett tyst arbete :)



fasen, han hade inte borrat klart.



ok.. nu för han inte bara oväsen, han dammar ner också. Jag tycker verkligen att han ska vara klart nu



blev lite nervös när jag hörde en granne komma ut men som tur var så var det grannen jag gillar :) Ingen fara på taket



nu sopar han så nu har han nog borrat klart iaf *håller tummarna*



nu är dörren på plats och han håller på och plockar ihop sig ute i hallen. Tjo!



nu har han gått. Äntligen! Det bästa va att jag inte hörde att han plockade ihop sina grejer ute i trapphuset. Med förra dörren kunde ju knappt viska utan att det hördes in.

Nu kan vi spela Singstar här utan att det känns jobbigt :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst att det är jobbigt när det borras och när det kommer enmassa oväsen från grannarna. Men grannar vet också att ibland behöver man borra, och föra enmassa oväsen. Jag tror inte att du behövde oroa dig.
Däremot tycker jag välsigt synd om din stackars katt. Jag vill krama honom och trösta honom.

Erik sa...

Vad gör man inte för lite singstar.

Anonym sa...

Jag vill också SingStar! Har fortf aldrig testat. Kanske lyckas med en tjej i kören nån gång dock, får se hur det går med det där. Lite läskigt att vara utan dörr, om än temporärt. Tarzan fanns bakom nån annan dörr eller? Om han inte gillar främlingar öht, så låg han nog väldigt långt in under sängen den här gången skulle jag gissa. Men grattis till nya dörren. Kom ihåg att anmäla det till försäkringsbolaget så får ni lägre premie antagligen! Kram.