22 maj 2008

Dagens lista

Hittade en kulig lista hos Onekligen. Den måste ju jag fylla i, såklart :)

DAGENS VILL HA: Mer tid!
DAGENS KLÄDSEL: Jeanskjol, leggins, svart tunika och turkos kofta
DAGENS SMINK: Mascara och lite rouge
DAGENS FRISYR: Utsläppt rufs
DAGENS HÄNDELSE: Skrev teoriprovet till körkortet och fick godkänt!
DAGENS LÅT: Longing for lullaby - Kleerup feat. Titiyo
DAGENS PLANER: Tvätta, packa, städa, se på schlager
DAGENS SAKNAD: Saknar min kisse. Han är hos mamma och pappa
DAGENS DUMMASTE: Min hosta är dum. Den gör det svårt att bete sig normalt bland folk.
DAGENS SJUKA: Min dumma förkylning som vägrar ge sig
DAGENS DROG: Fisherman's Friend Citrus
DAGENS KRAM: Har inte fått nån (än)
DAGENS PUSS: Har inte fått nån puss heller :/
DAGENS KÖP: Köpte ett linne och en blus som present till mig själv för att jag klarade provet
DAGENS GODIS: Daimkulor
DAGENS HUMÖR: Bergochdalbana
DAGENS ORD: Har inget speciellt ord idag.. Har däremot ett läte: "host host"

För den som inte vet det så drar jag till Cypern imorn på en veckas semester. Lyllos mig.
Ni får hålla till godo med den här listan tills jag kommer hem igen. Då tänker jag vara: frisk, solbränd, utvilad, pigg och glad.

Ses!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Då klarar du säkert uppkörningen galant med! :) Är inte alls avis på dig som får åka till cypern och ha det gött. En annan får väl fortsätta försöka fixa skolan istället.. :P
Ha det kalas iaf! Och grattis igen!

Anonym sa...

Grattis till teoriprovet, krya på dig och hoppas semestern är underbar. Kram!