3 januari 2008

2007

Hittade en lista på en annan blogg. En lista om året som gått. Här är mina svar:


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Köpte en lägenhet. Typ.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Gav inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej

5. Vilka länder besökte du?

Grekland

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Lugn och ro. Semester

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

Hm.. inget särskilt tror jag

8. Vad var din största framgång 2007?

Att jag blev klar med utbildningen

9. Största misstaget?

Tror inte att jag gjorde nåt. Inget som jag minns i alla fall.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Tja.. har ju varit förkyld ett par vändor, men inget allvarligt

11. Bästa köpet

Sängen

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Möbler tror jag

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att få vara med på Queenföreställningarna

Att flytta till Sthlm

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2007?

En massa Queen , Juninatten med Sven Ingvars, Grace Kelly med Mika, The Worrying Kind med The Ark

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Slappat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Jobbat.

18. Hur tillbringade du julen?

Hemma i lägenheten med Erik, mamma, pappa och syster.

19. Blev du kär i år?

Nä, va ju redan det

20. Hur många one night stands?

-

21. Favoritprogram på TV?

Vänner (alla år), 2½ män, Heroes, Planet Earth

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hatar inte.

23. Bästa boken du läste i år?

Jenny - Jonas Gardell

24. Största musikaliska upptäckten?

Feist, Kate Nash, Maia Hirasawa, Missy Higgins, Shout Out Louds (kan inte välja bara en)

25. Något du önskade dig och fick?

Hade önskat mig ett par av julklapparna jag fick

26. Något du önskade dig men inte fick?

En varm och solig sommar

27. Årets bästa film?

Tillsammans är man mindre ensam

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Hm.. jag minns inte. Tror jag hade lektion och redovisning på dagen.. kvällen var nog lugn.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Tja.. hösten blev lite hektisk, hade kunnat vara ledig mer

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Rätt mycket Malin tror jag. Inga större överraskningar

31. Vad fick dig att må bra?

Greklandsresan

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Inte nån faktiskt.

33. Vem saknade du?

Ingen

34. De bästa nya människorna du träffade?

Har nog inte träffat så mycket nytt folk...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har varit mycket gladare det här året

Anonym sa...

Hör å häpna!

http://aventyrligaaventyr.blogspot.com/

Annchen sa...

Jag tycker du borde sakna mig :p