17 juli 2007

Stress och massage på jobbet

Jag jobbar egentligen inte så mycket nu men huga va trött jag är. Det är så mycket som ska in i skallen när man är ny. Jag lär mig nya saker hela tiden. Det är lite stressigt när det är nåt jag inte kan och så står det en kund och väntar på att jag ska lära mig. Jag måste lära mig att inte stressa upp mig och ta saker och ting med en klackspark. Tja.. om en vecka eller så kan jag nog det här ordentligt och 25 augusti kommer belöningen :) Jag har upptäckt fördelen med att jobba kväll som jag gjorde igår. I fikarummet finns det en massagestol. På dagtid är den såklart upptagen varje gång jag har rast men igår hade jag två raster efter 18 och den var ledig båda gångerna, så jag va ju tvungen att testa den. Aaaah, vilken upplevelse. Hoppas den är ledig på min lilla rast ikväll.

Inga kommentarer: