25 juni 2007

Flyttfunderingar

Konstateranden:
* Jag har alldeles för mycket saker. Borde kanske bli minimalist
* Jag har alldeles för mycket kläder. Borde kanske bli naturist
* Erik har fler par skor än jag
* Det är grymt tråkigt att packa
* Man måste ha musik på när man packar. Det reducerar tråkigheten en aning
* Det är i alla fall skönt att det inte är 30 grader varmt

Frågor:
* Var kommer allt damm ifrån?
* Varför passar solen på att skina när jag är inne och packar?
* Hur lång tid tar det att köra en liten lastbil 30 mil?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dammet kommer från alla saker du har.

Solen passar inte på att skina för att du är inne å packar, den passade också på att skina lite här medan du var i Grekland. Å vad jag kan komma ihåg så sken den en jävla massa innan ni åkte också. Å jag tror att den kommer att fortsätta skina även efter packningen. I helgen var det ju dåligt väder, varför passade du inte på att packa allt då?

Jag tror att det tar ungefär 4-5 timmar att köra en liten lastbil 30 mil.

Mala sa...

saker dammar inte. Jag skyller på partiklar från katt och människor och ja hm.. saker kanske.

Jag vet att solen sken innan vi åkte och jag vet att solen sken när vi var borta och jag vet att solen skiner sen med. Men jag tycker att den kan skina sen och inte precis just nu när jag inte kan gå ut och bättra på min solbränna.

tror det tar ca 4 men vi vet ju inte förrän vi kommer fram till sthlm.