10 juni 2007

Ack VÄRMEland du sköna

Jag vet att man inte borde klaga på värmen nu när den äntligen har kommit men herre-jösses-jag-tror-jag-dör va varmt det är! Min hjärna kokar och jag har fått värmeutslag på min stortå. Problemet är egentligen inte att det är varmt ute, utan att det är minst lika varmt inne. 29 grader är det i min lägenhet för tillfället. Pust.

Men inget ont(?) som inte för nåt gott med sig. Värmen har gjort så att jag, den största badkrukan i världen, premiärbadade igår den 9 juni. (det händer sällan att jag badar innan mitten av juli eller kanske t.o.m augusti) Och det var inte ens kallt. Coolt.

Ikväll blir det avslutning med mina Karlstads-vänner. Vad vi ska göra kan jag inte skriva eftersom det är hemligt för vissa men jag kan garantera att det blir mysigt och kanonbra! Jag återkommer med mer detaljer ikväll eller imorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, herre min je, så hett det är, man orkar ju bara sitta o pusta