20 maj 2007

White wedding

Nu är jag tillbaka efter mitt gästspel i Bohusläns kust. Jag har varit på vad som skulle kunna kallas det perfekta bröllopet. En vit träkyrka vid havet, en jättefin klänning, en skärgårdsfärja, en fest med trerätters middag och massor av dricka, bröllopstårta, vals, tal av släkt och vänner, fyverkerier, glädje, lycka och kärlek. Det fattades ingenting på det bröllopet. Det var verkligen välplanerat. Det tråkiga var att det regnade och blåste men det glömmer man nästan bort när man tänker på allt det andra.

Men nu är jag tillbaks i verkligeheten. Uppsatsen ska vara inne till handledaren på torsdag och min artikel ska vara inne samma dag = massor av plugg de närmsta 4 dagarna. Troligen kommer jag inte blogga så mycket under tiden. Jag hoppas att bloggen kommer igång ordentligt när jag är klar med pluggandet. Håll ut i 2-3 veckor. Det ska jag göra. Sen är det sommar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Va trevligt m bröllop! :-) Själv är jag som sagt på en liten kort semester i köpenhamn. Jättemysig stad! :-) Astro!