5 maj 2007

As time goes by

Har försökt städa idag. Det gick sådär. Det är ju så nedrans tråkigt! Jag har faktiskt inte riktigt nån aning om vad jag har gjort med dagens timmar istället. De har liksom bara flytit förbi. Så som tid kan göra ibland.

Ikväll ska vi iväg på releasefest. Några kompisar från kören har en viskvartett som just har släppt sitt andra album och det ska firas ikväll. Skoj skoj.

Annars händer det inte så mycket... det är sol... vi borde ha handlat idag.... vi får handla imorn istället... tja, det är en rätt vanlig dag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa gång du inte gör så mycket så kan du ju tänka ut en plan så att jag kan få tillbaka min brödrost. Jag vill ha rostat bröd!

Mala sa...

Jag försöker tänka ut en massa bra planer så att du kan få tillbaka din brödrost, din byrå och dina säck med tusen saker i...

Anonym sa...

Brödrosten kan ställas utanför vår dörr av Erik den 15 maj, skulle det fungera?