15 maj 2007

Feeling Deluxe

Ah. Äntligen är badrummet klart. Nästan i alla fall. Badrumsskåp och sånt är inte uppsatta än men det går att anväda duschen och det är det som är huvudsaken. I tre veckor har vi bara haft en toalett i badrummet. Vi har duschat i duschrummet nere vid tvättstugan p g a en dum fuktskada. Men nu är det slut på den tiden. Tror jag ska fira det med en lång dusch imorn bitti.

Idag kom mitt godis. Som jag skrev tidigare ska jag ihop med nära och kära testa Malaco Truly. Jag fick 5 orginalförpackningar med olika smaker och en hel massa småpåsar att dela ut till mina kompisar. Dags för en stämövning kanske :) Jag har smakat lite ur en av påsarna och det var väldigt gott. Men det är tur att jag har fram till 10 juni på mig så jag inte behöver äta allt godis på en gång. Å andra sidan är det mycket att plugga nu så godiset går nog åt, hehe.

Annars tillbringar jag min kväll med Christian Kjellvander, min kjelsjuke katt och korsord. Tv:n står på utan ljud och visar nån dålig film på kanal 6. Regnmolnen har skingrats och solen börjar titta fram på sin väg ner borta i horisonten. Det är en helt ok kväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Office Space är en rolig film