17 april 2007

Min dag

Det gick jättebra med min uppsats igår. Den berömda proppen släppte och jag gjorde massor av jobb. Jag var riktigt stolt över mig själv när jag gick till kören.

Idag går det inte riktigt lika bra. Har faktiskt inte ens börjat för dagen än. Gick upp tidigt men det tog en stund innan sömnen och tröttheten hade lämnat kroppen, sen va vi tvugna att vänta på några killar som skulle kolla fukt i badrummet och under tiden letade jag efter lägenheter och jobb. Men nu ska jag strax sätta igång för dagen. Ska bara....

DAGENS VILL HA: Mer sommarvärme och sol!
DAGENS KLÄDSEL: Gröna linnebyxor och svart linne (man kan ju låtsas att det är sommar)
DAGENS SMINK: Inget. Idag kör jag på min naturliga skönhet
DAGENS FRISYR: Oborstat med luggen bakåtdraget med en hårnål
DAGENS HÄNDELSE: Hm.. får väl bli sjungningen ikväll då.
DAGENS LÅT: Hm.. vet inte riktigt. Nynnade på Lemon Tree imorse så den får det väl bli.
DAGENS PLANER: Skriva uppsats, ta mig till biblioteket och kopiera ur en bok, borsta kattens päls, sjunga på en tillställning
DAGENS SAKNAD: Värmen
DAGENS DUMMASTE: Att jag har slösat bort hela förmiddan på inget alls
DAGENS SJUKA: Latmasksjukan
DAGENS DROG: Musik
DAGENS ROLIGASTE: Att jag fick en rapport och foton från mitt fadderbarn
DAGENS FAVORIT: En lägenhet i Nacka som jag vill bo i. Visning på söndag :)
DAGENS KÖP: Tror inte att jag ska köpa nåt idag. Kanske mat.
DAGENS GODIS: Det enda godisaktiga jag har ätit hittills är ett digestivekex
DAGENS HUMÖR: Rätt glad tror jag
DAGENS ORD: Sting

Inga kommentarer: