15 april 2007

Flyttfågel

Idag är det snudd på sommar! Har just suttit på balkongen och ätit i mitt nyinköpta blommiga sommarlinne. Det kändes som sommar. Om man blundade och stängde ut alla kala träd och människor i långärmade tröjor kändes det som sommar. Det är det som är så bra med april. Man får en liten försmak av sommaren då och då, mellan regn- och kalltperioderna. Sen i maj börjar sommarn smyga sig på på riktigt. Ah.

Nästa helg ska jag och Erik på lägenhetsvisningsturné i Sthlm. Vi har hittat 6-7 lägenheter som vi ska titta på inom loppet av 4(!) timmar. Alla ligger i alla fall i södra Sthlm och det är inte jättelångt mellan dom så jag tror att det ska gå. Det kan hända att det blir stressigt, men vad gör man inte i jakten på sitt nya boende. Så... på söndag är det på riktigt. Ett steg närmare flytten. Flytten bort och hem.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va spännande! Men samtidigt ledsamt.. Snart är det bara jag kvar i stan.. :/
Men jag kommer och hälsar på! Lita på det! Hihi! :)

Hoppas du haft en fin helg!

Mala sa...

Klart du ska komma å hälsa på! När du vill :)

Anonym sa...

Det finns ingen som är sämre än du på att svara i telefonen när man ringer

Anonym sa...

hihi! :-) snart blir vi nästan-grannar! /Astrid Astro