24 april 2007

Honey, I'm home

Nu är jag tillbaka från ett par galna dagar i storstaden. Jag känner att jag måste updatera bloggen nu. Enligt min nya räknare har jag ett antal besökare varje dag och nu känner jag att jag är skyldig er ett nytt inlägg.

Jag har alltså varit i Sthlm i helgen på mission: lägenhetsjakt. Vi var på 8 visningar på 4,5 timmar! Vi föll för en jättefin lägenhet i Nacka, 5 min från Slussen och har lagt bud på den. (jag kommer inte att nämna några siffor så don't bother asking :) ) Det här med budgivning är verkligen inte nyttigt för kropp och själ. Det är ett stort stressmoment. Man lägger bud på nätet och får sms när det händer nåt i budgivningen. Så fort det piper i Eriks mobil får jag ont i magen. Jag sover inte. Jag äter inte. Vill bara att det ska va över. Vill bara att mäklaren ska ringa och säga "Hej, de andra gav sig, lägenheten är er!" Men det har inte skett (än).

Jag är för nervös. Skriver mer sen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att resan hem gick bra och att Tarzan var "snäll"

Anonym sa...

hörru! mer info tack! hur stor är den? hur ser den ut? bilder?

Annars var allt bra i hufudstaden?

Mala sa...

Det är en trea på 79 kvm. Den är jättefin och nyrenoverad. Vågar inte visa några bilder förrän det är helt klart. Vågar inte hoppas liksom

Anonym sa...

Hihi! :-)snart kan vi leka varje dag! /astrokram!