3 april 2007

Good morning starshine

Idag ska jag sätta igång på riktigt med min uppsats. Jag har handledartid imorn och jag måste nog försöka strukturera upp arbetet på nåt vis. Men jag vet inte hur. Jag ser på mitt arbete som ett garnnystan. Just nu är det trassligt, och jag måste försöka hitta den ena änden. Sen får jag försöka rulla ihop garnet under 10 veckors tid och när garnet är ihoprullat till en prydllig boll, då är min uppsats färdig =)

Medans jag trasslar idag ska jag lyssna på all ny musik jag fick av min musikguru Matilda igår: Jarvis, Peter Bjorn & John, Säkert och Nouvelle Vague. Tack!

Jag sitter och funderar på om man ska fira skärtorsdagen men att gå på bio. Fick biocheckar i present och börjar bli sugen på att använda dom. För en gångs skull så finns det ju faktiskt ett par filmer jag vill se.
Music and Lyrics
La Vie en Rose

Vi får se vad det blir. Nu ska jag ta tag i den här dagen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh vassegod! Hoppas lyssningen föll dig i smaken! :)(sen kom jag på att PB&J skiva ett är bättre så du ska få den med!)