5 mars 2007

Även måndagar kan ha sin charm

Idag är det måndag. Men eftersom jag inte har nån lektion så känns det rätt ok ändå. Sitter i köket i morgonrock och ska strax äta frukost. Men ledig är ju inte ett ord som existerar i en students värld så jag ska snart sätta mig och plugga.

Jag tror att veckan kan bli helt ok. Mellan lektioner och grupparbete ska jag försöka klämma in körövning, matlagning, städning och kanske lite sömn :) På lördag bär det iväg till Sälen för att fara fram i skidbacken!

Dagens fråga: Vem ska man heja på i melodifinalen på lördag?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud Malin! The Ark såklart! Som sagt, vinner inte The Ark är melodifestivalen en avslutad historia för mig. Banne mig!

Mala sa...

Självklart hejar jag ju på The Ark men Andreas Johnson är ju också bra.. och Sebastian.. och så är jag väldigt svag för snygg-Måns... hm.. antar att finalen är bättre i år än vad den brukar va :)

Anonym sa...

Fast Måns låt är egentligen inte bra, visst den är lättsjungen och han smörar ända in i hjärtroten, men nej tack. Sebastians låt tyckte jag faktiskt inte om, och Andreas Johnson... Well ska The Ark förlora ska dom förlora mot honom.
Kanske kan det faktiskt bli kul att titta på finalen. Kanske. ;)