28 mars 2007

I can see the light!

Hemtentan blev klar till slut. Dessutom 5 timmar innan deadline. Det är ju nästan för bra för att vara sant. Nu ska jag bara iväg på handledarträff och sen lämna in tentan och sen är eftermiddan fri. Tja.. vi kan ju låtsas i alla fall :) Men en snabb fika på stan med Matilda tänker jag nog hinna med i alla fall. Jag behöver andas lite mellan allt som ska göras och lämnas in. Och hur andas man bäst om inte med fika och sol. Det finns dock en risk att min handledare ger mig ångest så att jag måste börja med mitt pm redan idag... Men jag är så trött och vill inget annat än att vara liiiite ledig (helst mycket ledig men man kan ju inte få allt)

Om du inte redan har gjort det, ta och spana in den här killen. Och har du sett det förr, se det igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för fikat! Det förgyllde min dag helt klart! :)